2009 års broschyr från First Camp

Nu är årets broschyr här från First Camp Torekov - fin är den! Väldigt roligt att ha så många bilder med från förra sommarens fotografering och även från 2007.

Ni som modellade då och är med i foldern men ännu inte fått någon (Rebecka, Samuel, Oskar, Tindra och så har vi benen på Tilde i en bild) är välkomna att hämta ett ex antingen här hos mig, på campingen i Torekov (finns nog på andra First Camps i Sverige också, kolla närmaste) eller ring mig så skickar jag!

Så här ser den ut med Matilda på omslaget:





Dessutom genomförde vi igår årets fotografering på campingen med fem superduktiga ungdomar! Jag är väldigt stolt över dem, vilken kämpaglöd och så fantastiska trots att det var deras första modelluppdrag. Tack allihop! Bilder kommer här på bloggen när de är klara.



Kommentarer
Postat av: Liselott Andrell

Ett stort tack till alla modeller från igår. Det märktes inte ett dugg att det var första gången för någon av er. Väldgit imponerad av klädbyten & actionsekvenser. Jag hade också en väldigt trevlig eftermiddag och ser med STOR förväntan fram emot resultatet. Vi hade riktigt god tur med vädret i år. Tredje gången gillt!



Kramar till er alla

Liselott



2009-07-02 @ 12:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0