Mormor

Förresten vill jag tillägna förra inlägget min goaste mormor, som gick bort för fem år sedan idag. Hon kunde verkligen bära en människa!

De flesta bilder på mormor har jag på negativ (och nerpackad scanner), men en har jag fått (tror det var min bästa morbror Bengt som tog den) och den kommer här - även om mormor är sjuk och har slangen och allt, så betyder den jättemycket för mig, för det är den sista bilden som togs på oss tillsammans.




Saknar dig massor, mormor! Puss & kram, var du än är.

Mamma påpekade att morfar faktiskt också är med på ett hörn (inramade bilden) och det är så sant. Honom tänker jag på varje dag när jag dricker kaffe! Puss & kram till morfar också :-)



Kommentarer
Postat av: Solveig

Ja gud, tänk vad bilder betyder mycket igentligen!Jättemysig bild på er båda, och så vackert du beskriver henne! Fina du,jag lovar dig, du betydde minst lika mycket för henne, och varje gång du tänker på henne - så är hon hos dig!♥

2009-12-03 @ 19:58:19
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/
Postat av: meta ottosson

Och morfar med på ett hörn!

2009-12-03 @ 21:43:26
Postat av: Gun

Vilka minnen som kommer strömmande!

Du har väl sett lappen på väggen?

Familjens omsorg uttryckt på en lapp.

Kram

Gun

2009-12-07 @ 12:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0