God jul!

Bästa bloggläsare!

Nu tar jag julledigt för att pusta ut efter ett händelserikt 2009. Det blir långsammare tempo för mig nu några veckor, men jag har i alla fall förberett lite grann så att ni inte ska bli helt utan bloggen över helgerna.
Studion är helt stängd tom 17 januari. Under tiden går det bra att maila, och så svarar jag när jag är tillbaka på jobbet igen från 18 januari och framåt (möjligen med undantag för någon enstaka maildag innan dess). 

Är du ny här och nyfiken på vad jag gör mest, kan du bara klicka på kategorierna i menyn till vänster, tex bröllop, barnporträtt eller vad du är intresserad av.

Ha det riktigt bra så ses vi snart igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0