Tele 2... grr.

Meddelande: Min fasta telefon har varit ur funktion sedan onsdagen den 29 juli. Fem dagar skulle de ta på sig att laga den men ännu inte klart... lite drygt när det är en företagstelefon, kan jag tycka! Speciellt när Tele2 har så usel täckning här att jag bara kan prata i mobilen om jag hänger ut genom antingen badrumsfönstret eller det ena fönstret här i ateljén. Ni skulle se mig, hehe :-)

Det går fortfarande att ringa det fasta numret, det kopplas direkt vidare till mobilen - men kan alltså vara lite robotbrus på "ledningen". Mail är bäst! Meddelar så snart det är fixat.

 

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej! jag har haft tele 2,det funkar inte då man som vi bor på landet.Telia funkar bäst och Halebop,det är ju telia det med :-)

Vi hade problem med vårat nät mycket brus på linjen gick tillsist inte att prata i telefon.Efter många på rigningar till Telia kom det då ut en man och konstaterade att kabeln behövde bytas ut.Den var på sina ställen nästan av.

Att alltid behöva tjata är så himla tråkigt,tar mycket energi.Hoppas det löser sig snart nog med din telefon.

Mvh Anna-Carin

2009-08-10 @ 11:06:49
URL: http://www.imsefotovimse.blogspot.com/
Postat av: a home far away

Ja det är väl märkligt att det ska ta sån tid, hoppas att det snart löser sig!



Kram Gunilla i Singapore

2009-08-12 @ 02:58:05
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0