Sista-minuten, södern på onsdag?

På onsdag 12 aug har jag ett uppdrag i Malmö kl 8.30 och undrar om någon mer är intresserad av fotografering i trakterna samma dag? Antingen i Malmö/Lund med omnejd ca kl 11, eller någonstans i kringelikrokarna längs med vägen hem (mellan Malmö och Båstad) något senare.

Möjliga fotograferingar är tex barnporträtt, familj, husdjur, parporträtt... eller något annat roligt du kommer på! 

Maila mig så snart du kan för prislista ([email protected]), eller ring på 0431-36 20 80.

/Mette





Kommentarer
Postat av: a home far away

Jag måste bara få säga att du tar de mest underbara foton...helt otroliga!



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

2009-08-10 @ 07:41:56
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Fan att jag missade detta...........jag ville ju att du skulle fota mina 3 små.

Jaja nästa ggr kan du väl hojta högre.

amnnars kommer jag upp till dig en dag och vålgästar dig.

kram Magda

2009-08-19 @ 15:12:06
URL: http://magdasinnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0