Nu blev jag rörd igen

Ni vet hur jag jämt tjatar om att jag har Världens Bästa Kunder? Det är sant. Allihop. Och ibland är det någon som är lite extra Världsbäst, faktiskt. Som i fredags, när Sofie från Sollidens blommor ringde och sa att jag skulle få leverans... då kunde jag absolut inte räkna ut vem de skulle komma ifrån (för det försöker man ju alltid räkna ut, hehe).

Och OJ så överraskad och glad jag blev - tack GULLIGA Anna & Andreas!

Vilken bukett! (jättefin, vilka färger!):





Och så här stod det på kortet:





Man bockar, bugar och känner sig återigen MYCKET ödmjuk inför konstaterandet att det inte KAN finnas några bättre kunder än mina :-)


Bästa Anna & Andreas bröllopsbilder kan du se om du klickar här.



Kommentarer
Postat av: fridalindvall.

fina bilder:)

vad har du för kamera ?

2009-09-02 @ 13:29:42
URL: http://fridalindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0