Invigning av Salomonhögs bmx-park!

I lördags var det dags för invigning av bmx-parken som nu finns i vår hage. Förutom ramper även några rejäla hopp varav det ena kallas Tvåtusenkronorslandningen - det är nämligen dyrt med jord...

Jag hade varit på Magdalena och Gustavs bröllop - fantastiskt bröllop med två helt underbara människor - och vädret var sådär perfekt som det bara kan vara i augusti. Väl hemma vid halv sex-tiden där grabbarna redan varit i full gång flera timmar och precis satt igång att grilla:





Efter korv-energi-kicken flög de raskt vidare. Tim:





Fredrik:





Den här gillar jag extra mycket på Tim:





Jag tog inte så många bilder eftersom jag var ganska trött i fokuseringsögat efter bröllopets 1100 bilder men gissar att det blir ett och annat ytterligare tillfälle till både hopp- och slå-en-rejäl-rova-i-marken-bilder framöver...

Kvällens yngste deltagare var grannpojken Zack, åtta veckor gammal. Detta var den enda sekunden på hela kvällen som han var trött, till mamma superduktiga silversmeden Jennys förtvivlan:





Jag ser fram emot fler kvällar i parken :-D

Ha en fin dag!

/M

Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Och jag hoppas kunna pricka in ett besök nån gång när det är fullt ös på bmx-banan - UTAN åtföljande skador!

Skateboardmamman med erfarenhet från akuten

2009-08-24 @ 14:36:57
Postat av: filip

jag kommer hänga hos er hela tiden nu :D:D:D

2009-08-24 @ 17:54:03
Postat av: Anonym

Fina bilder Mette och tack för en trevlig dag!

2009-08-27 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0