Bröllopstorget - marknadsundersökning

God kväll!

Nu är jag hemma efter dagens bröllopsuppdrag - utan en enda droppe regn! Igår var det inget annat än droppar på tvären på väderkartan, så de gissade fel. Igen. Hm.

Jag tänkte höra med er om ni har lust att svara på några frågor? Det gäller sajten Bröllopstorget, som är den största bröllopssajten i Sverige. Om du varit där någon gång, skulle du vilja svara på följande är du jättesnäll?

  1. Har du hittat hit till min blogg/hemsida via Bröllopstorget.se?
  2. Har du kanske hittat hit på annan väg men brukar "hänga" på Bröllopstorget?
  3. Har du någonsin skrivit något i forumet där, i så fall inom vilket ämne?
  4. Om du redan gift dig och brukade vara på BT före bröllopet, har du varit där efteråt? Och har du i så fall skrivit något på forumet då?
Motivera gärna dina svar om du vill.

Detta skulle hjälpa mig mycket inför framtida marknadsföring, så jag blir jätteglad om du har tid att svara.

Tusen tack kompisar!

Kommentarer
Postat av: Thereze Losvall

Hej Mette!

1. Jag har blvit tipsad om din hemsida i forumet på BT.

2. Nej, hittade hit enbart via BT.

3. Jag har skrivit mycket på formumet om vad vi hade valt för arrangemang mm inför bröllopet.

4. Har skrivit lite efteråt om hur kvällen blev och svarat på en del frågor om klänning, kyrka men nu är det ett par måander sedan.

2008-09-07 @ 19:21:04
URL: http://familjenlosvall.blogg.se/
Postat av: Vinnarlinda

1. Ja. Någon tipsade om en tävling du hade i vintras (fniss) så då kikade jag in här första gången. Och så anmälde jag oss ...

2. Hittade dig via BT helt enkelt.

3. Jäpp. Ämnen: blommor, fotograf, engelska inslag i ceremonin.

4. Väldigt sällan efter bröllopet. Har återigen hållit mig till ämnen som blommor och fotograf. Har tipsat om en väldigt bra bröllopsfotograf jag känner till. ;-)

2008-09-07 @ 19:50:41
Postat av: anneli skagerberg

1. nej, långt innan

2.kollar där ibland

3.ja, om fotografer, budget, klänningar, tårtor osv

4. ja, jag har kollat köpesannonserna, men inte skrivit på forumet. har knappt kollat där nu men jag var där MYCKET tidigare och hade stor hjälp med planeringsverktygen där.

2008-09-09 @ 11:09:59
URL: http://huvudfotingen.blogg.se/
Postat av: malin

1. ja jag hittade din blogg via bt...men jag vet nar jag sokte kom det upp en tjej som skrivit att du var valdigt dyr sa darfor tog det ett tag innan jag vagade hora med dig...

3. ja jag sokte och skrev pa de flesta sidor om fotografer, fest mm

4. har inte varit inne sedan jag gifte mig

2008-09-09 @ 14:21:51
Postat av: Sandra

1. Nej

2. Jag tror jag hittade din blogg genom Emelie Ohlsson, men jag hängde mycket på Bröllopstorget i vintras och våras (gifte mig i juni 08).

3. Jag har skrivit i forumet om allt möjligt som har med bröllopsplanering att göra.

4. Jag gifte mig i juni 08 och har bara kikat in på Bröllopstorget några enstaka gånger sedan dess, har inte skrivit i något mer forum tror jag. Trodde jag skulle hänga där mycket efter bröllopet men det är liksom inte lika intressant längre...

2008-09-09 @ 16:09:55
Postat av: * M E T T E * svarar

Malin:



Jaså, jahajaha, "väldigt dyr" där ser man :-) vilken tur att vi klarade oss igenom det tillsammans då hehe

2008-09-09 @ 18:12:12
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0