27 GB

...är resultatet från gårdagens fotografering - det är några stycken att sortera ihop till en bra sammansättning det! Det var jätteroligt att få följa Linda och Weng under deras dag och jag ser verkligen fram emot att få jobba med deras bilder så småningom (ja, jag ska inte tjata men ni läsare vet vid det här laget att allt kommer i tur och ordning).

Svar har kommit från Peking och jajamänsan, Hanna och Dominiks bröllop kommer här på bloggen förhoppningsvis idag eller i morgon!

I veckan som kommer har jag också terminens praoelev Ami här, det ska bli spännande att höra vad hon tycker och tänker om foto och kanske kan jag övertala henne till ett gästinlägg här...

Nästa söndag är det bröllopsmässan på Wapnö slott, ni kommer väl till min monter och säger hej? Det vore roligt!

Läjtör alligäjtör...



Kommentarer
Postat av: Åsa

Va' kul! Ser fram emot dessa bilder! Skulle varit gäst på bröllopet, men hade inte möjlighet att vara där. Låter som att deras dag blev fulländad! Väntar med spänning....Vet förstås att dina bilder alltid är något utöver det vanliga. Jag var med på The fabulous Starnerts bröllop i fjol. Magisk känsla i bilderna!

Ha en bra dag!

åsa

2008-09-29 @ 10:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0