Veronica Maggio

Någon mer än jag som gillar Veronica Maggio? Satt här och kände mig lite syrefattig och så kom hennes Nöjd och Måndagsbarn på radion och då blev jag på toppenhumör igen! Fast för säkerhets skull ska jag nog gå in och hämta lite mer kaffe :-)

Idag har jag fotograferat barn i grupper på Äppelbyns förskola i Båstad. Så himla duktiga var de, både barn, föräldrar och fröknar!

I eftermiddag redigera bröllop, bokföring och så en riktig djupdykning bland tävlingsbidragen. Senast i morgon kommer vinnaren att publiceras här på bloggen.


PS. Du har väl inte missat kursen i Göteborg fredagen den 7 november?
Klicka här för mer information.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Veronica Maggio är grymt duktig.

2008-10-16 @ 14:11:05
URL: http://redlipsinfashion.blogspot.com
Postat av: Pillan

Du ska lyssna på 17 år också....grym :-)

Puss & Kram

2008-10-16 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0