Snart jul! Dags att boka sista tiderna!

Julklappstips!


Tiden går snabbare än man kan tro och snart är det jul! För att jag ska hinna leverera bilderna före jul har jag stoppdatum för alla fotograferingar  vecka 46 (14 nov). Det är ganska fulltecknat så har du tänkt boka en fotografering före jul är du varmt välkommen att höra av dig snarast!

Jag kommer att vara i Lund/Malmö ett par dagar (bland annat 29 okt) och i Göteborg ett par (6-7 november) så om du bor där eller på vägen dit har du nu chans att boka i din egen stad. Priset för porträttfotograferingar börjar runt en tusenlapp men kanske blir det auktion eller rea på de sista tiderna för den som vågar vänta... Du kan också dela på fototimmen med en kompis!


Maila mig för prislista och mer info:

[email protected]



Exempel på fotograferingar du kan boka:


Fin mage:





Små barn:





Nästan lika små barn:








Stora barn:





Par:





Morgongåva:








Familj:





Häst (hund, katt, guldfisk, ödla, marsvin, vandrande pinnar...?)







Varmt välkommen!


/Mette

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad jag skulle vilja att du fotar någon av mina (Eller alla tre) ponnyer. Men det går nog inte... Bor uppe i Dalarna.



Vet inte om jag har råd heller, för jag håller på att spara till en ny kamera, batterigrepp och objektiv.

Men nån gång vill jag verkligen! För du är så himla duktig! <3

2008-10-11 @ 15:31:49
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: marléne

Jättefina bilder!

2008-10-13 @ 00:14:06
URL: http://dulcess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0