Mette i bröllopsbilagan i HD/NST/LP, Örenäs slotts mässa!

Ur mitt minne försvann som en liten blixt att jag skulle skrivit ett extra inlägg igår! Då var nämligen bröllopsbilagan för Örenäs bröllopsmässa med i Helsingborgs dagblad (NST/LP). Där fanns minsann sexton (16!) bilder som jag tagit - jätteskoj! Hoppas ni inte hunnit slänga tidningen, ni som har den... då får ni göra som någons mamma som lovat att gräva fram den igen  :-)

Christer Ebbinger, som har ansvarat för bilagan och hans medarbetare har gjort ett toppenjobb tycker jag! Här kommer små miniversioner av de sidorna där jag hade bilder - mest för att ni ska få en överblick. Mer kan ni se och läsa i bilagan som självklart också finns på mässan till helgen!


















Bröllopsmässan på Örenäs slott kommer jag inte att ställa ut på i år eftersom det är en tvådagarsmässa och jag har bröllopsuppdrag på lördag, men kanske nästa höst? Hinner jag, ska jag däremot dit och spana in den en stund på söndag, så vet jag till nästa år hur allt ser ut.

I alla fall äger den rum nu till helgen, 18-19 oktober. Mer info hittar du här.

Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Åååh, vi är med. fåfäng

2008-10-13 @ 21:00:35
Postat av: sandra

hej

jag är med på sista sidan i denna tidning =)

2008-10-13 @ 21:37:20
URL: http://sewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0