Buy me lunch for 300

Nu blir det nyheter här på bloggen!

Ni är många som undrar om kurser och det ska jag hålla så småningom, men det krävs planering och lågsäsong för att jag ska hinna med! Under tiden har jag hittat en bra idé som kanske kan hålla oss sysselsatta...

Så här tänkte jag:

  • Du laddar med block, penna och alla dina frågor, tar med kameran + instruktionsboken ifall jag behöver visa något
  • Vi möts på golfklubbsrestaurangen 500 m härifrån (eller ngn annan restaurang om den är vinterstängd)
  • Du bjuder mig på lunch och bombarderar mig med alla dina frågor under en timme
  • Kostnad: 300 kr utöver lunchen

Förutom att du får "pick my brain" i en hel timme, tycker jag det skulle vara jätteroligt att höra vad ni har för frågor och funderingar på det här med foto. Observera att vi inte kommer att vara ute och fotografera, utan detta är ett samtal om foto. Jag vill också särskilt säga att du inte behöver kunna en hel massa i förväg - ju mindre du kan, desto mer kan jag lära dig (och kan jag inte, vet jag säkert var du kan leta upp informationen :-))

Du kan även använda denna timme till att visa upp och diskutera din portfolio.

Vad sägs? Någon som är intresserad? Maila mig på [email protected] för att hitta ett bra lunchdatum!


Jag kommer även att vara iväg på lite olika uppdrag under hösten i Helsingborg, Lund/Malmö och Göteborg så det kan bli tillfälle även där! Låter det spännande? Hör av dig!





Det här är jag. Helt vanlig och inte ett dugg farlig, så nervös behöver du inte vara!



Jag ser verkligen fram emot att höra ifrån er om det här!

Bästa hälsningar,

Mette

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, jag skulle vilja, men jag är alldeles för blyg...

2008-10-09 @ 20:49:19
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: Eva Hagbjärn

Vilken fiffig idé!

Jag skulle gärna vilja ha en lektion i hur jag bäst utnyttjar/använder min NIKON D40 systemkamera.

Mailar när jag känner mig redo =)



Kram Eva



2008-10-09 @ 21:11:54
URL: http://evafromsweden.blogspot.com
Postat av: Mysmasken

Jag bjuder gärna på middag om du kommer till Canada :D

Tycker det låter som en jättebra idé att få lite tips och coach från en fotograf på tumanhand. Synd att jag inte bor i Sverige längre :(

2008-10-10 @ 04:08:23
URL: http://www.mysmasken.se/wp/
Postat av: Linda i Ludvika

Jag bjuder på lunch för att bara få umgås med mysiga jättetrevliga dig- för det är bara att inse: fotografering kommer långt ner på "att-hinna-göra-listan". Men jag tror vi tar lunch på Hovs hallar. Kan aldrig se mig mätt på naturen där!Vi kanske är på väg ner till Skåneland under hösten- jag hör av mig. Kramisar!!

2008-10-10 @ 10:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0