VIKTIG UPPDATERING!

Hallå alla tävlande!

Två viktiga uppdateringar kommer här:


1. Eftersom så många tänkt i helsvartvitt eller med svartvitt & färgdetaljer har jag beslutat att tillåta det. Det vore synd om någon inte kan tävla för att jag inte tänkt på det i förväg.

2. Det går också bra att beskära bilderna. Samma anledning.

Om du redan skickat in dina bilder, och nu vill ändra i redigeringen till något du tänkt från början så är du välkommen att göra det SENAST i morgon måndag kl 20 (ifall någon nu lämnat datorn och inte har tillgång resten av dagen). Detta gäller dock bara de som redan skickat in - för resten av er samma tid som förut, kl 20 ikväll.

Skulle något av detta bli svårt för att jag som huvuddomare haft huvudet under armen i vissa avseenden får du maila mig så löser vi det. Alla som anmält sig ska kunna tävla och det ska vara så rättvist det går!

Nästa gång det blir fotomara (för det har jag förstått att ni vill ♥) får jag nog ha någorlunda fri redigering så det inte blir en massa onödigt svåra moment.

Hoppas detta blir en bra lösning nu!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Länken från crimson är på ingång... Det blev "sidan kan inte visas" typ 25 gånger när jag skulle skicka länken.. Så den är på G :P

2008-11-23 @ 20:05:41
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0