Ett tredje bonuspris i potten!

Du har väl inte missat tävlingen som går av stapeln nu på söndag 23 november?

I potten för bonuspriset ligger nu tre priser och det kommer nog något mer under dagen...

1. Gepe minneskortsförvaring med plats för 4 st minneskort

2. SanDisk 4 GB USB-minne

och nu det nyaste:

3. Boken Årets Bild 2008 - Sveriges bästa pressbilder samlade i en bok. I boken kan du se alla pristagare från Årets Bild-tävlingen, helt underbara! Tror jag måste köpa en till mig själv också ;-)





Detta bonuspris LOTTAS ut till en vinnare bland alla som är anmälda med egen blogg, och har lagt upp ett tipsinlägg på den!

Läs mer om tävlingen här.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, den boken stod jag och fingrade på när jag var på bokmässan! Lycka om jag skulle vinna den nu! =)

2008-11-20 @ 14:17:36
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0