Söndag

Idag blir det en lugn dag. Som ni har läst har jag haft fullt upp med att vara bäckenbruten och inte haft tid med nästan något annat! Det tar liksom mer tid att leva och fixa allt praktiskt och med alla myndigheter och sjukhus än vad man annars lägger på vardagen.

Igår var vi förstås på lördagsbröllop, härliga Angelica och Fredrik gifte sig i Rya kyrka och vi var med från frisören tills de satte sig till bords. Solen sken precis hela dagen och det var jätteroligt! Det går förvånansvärt bra från rullstolen faktiskt, bara att proppa sig full med knarket och ett gott humör (kommer på köpet med pillren) så går det som en dans! Lite ont i fingrarna/händerna har jag idag, de blir väldigt trötta, svullna och onda av allt rullande, särskilt långfingret som får jobba mest när man tar i, men det är det värt.

Måste säga TUSEN TUSEN tack till jätteduktiga bil- och rullstolschauffören Tim och jätteduktiga assistenten Emelie - utan er hade jag aldrig kunnat fotografera bröllopen, ni är underbara och jag är så otroligt tacksam att ni finns och vill hjälpa mig! Det finns inte ord för hur mycket jag uppskattar er.

Ha en fin söndag i fina vädret allihop!

/M






Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Åh tack för dina fina ord! blev jätteglad

2008-05-25 @ 11:40:28
URL: http://emelieohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0