Alla har fått bloggkolls-fnatt...

.... så jag hakar på! Du har väl sett att du kan prenumerera på nya inlägg här på bloggen? Klicka bara på det blå plustecknet här nedanför! Jag har just nu 15 prenumeranter - kanske kan ni hjälpas åt att lyfta upp siffran lite grann?

(Den som toppar fotobloggslistan har just nu 1262 st, hehe - en bit kvar! Kolla gärna in den, Nevnarien - en rolig blogg av 19-åriga Elin från Jönköping med mycket bilder. Hon är en riktigt vass illustratör också :-)



Och det här är senaste tusentalet från Bloggtoppen:


Totalt antal unika besökare hos denna blogg
16,048

Jag startade bloggen för nästan exakt sex månader sen, så det är inte illa - så duktiga ni är på att hälsa på här och göra mig glad! Det blir ett snitt på 2675 besökare per månad... och det är ungefär 90 st nya varje dag, hurra för er!

Glöm inte auktionen - ett bra tillfälle att få schysst pris på en stooor förstoring!

Trevlig helg om ni tar ledigt nu,

/Mette

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig eftersom du redan finns där :-D Men jag hoppas att dom andra som inte har, gör det!

2008-05-30 @ 19:00:31
URL: http://raiseyourownvoice.blogg.se/
Postat av: * M E T T E * svarar

Härligt Jennie, kul att få lära känna en av prenumeranterna till namn iaf :-)

2008-05-30 @ 19:10:31
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Nu har du 21 hurra hurra ;)

2008-06-06 @ 20:14:40
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0