Snart sextusen - tips om fler?

Det börjar närma sig - inom några dagar räknar jag nog till sextusen besökare på bloggen sen starten i december, härligt!

Hjälp mig gärna
om du vill, genom att tipsa de av dina vänner du tror kan vara intresserade.

Jag har haft kontakt med kundtjänst på blogg.se om att lägga in funktionen "Tipsa en kompis" längst ner i varje inlägg. Det tror jag är roligt för er läsare och bra för besöksantalet! De tyckte det var en bra idé och det verkar som om det kommer när de lanserar nya versioner under våren.

Vad tror du? Har du andra tips? Du kanske är en riktig blogghaj eller bara någon med goda idéer? Tipsa mig gärna i kommentarsfältet om hur jag kan få fler läsare till bloggen!

Tack snälla!

Bästa hälsningar Mette

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kommentera mycket i andras bloggar, och uppdatera ofta , mitt bästa tips :)

2008-03-05 @ 17:51:08
URL: http://emelieohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0