Skämslåt? Never!

Jag lyssnar på musik hela dagarna här i ateljén och vissa låtar gör mig förstås på bättre humör än andra. Just nu har jag svårt att sitta still när jag hör nya "We keep on rocking" med Alcazar - jag ÄLSKAR disco och önskar ibland att jag varit lite äldre på 70-talet så jag kunde gått på klubb i New York då! Funderade på om det är en skäms-låt, men nope, jag är inte så mycket för att skämmas faktiskt (i alla fall inte i de här sammanhangen).

Har du någon skäms-låt? Och vilken är din bästa låt just nu? Skriv gärna i kommentarsfältet!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag älskar också den låten!!! Får mig att vilja studsa och vråla på närmsta dansgolv!
Min skämslåt är Brittans "Piece of me". Henne får man ju absolut inte gilla. Men det gör jag. Jag tycker den låten är grym. Punkt.

2008-03-27 @ 14:22:29
Postat av: Julia Green

Min skämslåt är nog Nordmans "i lågornas sken". INGEN jag känner gillar den låten... haha
Och Amanda Jensens låter är det inte heller många som gillar, men det gör jag och jag är STOLT! Min första Idol typ.

2008-03-27 @ 16:08:14
Postat av: Emelie

Min skämslåt är Amy diamond - Hello och Bob Sinclair - Rock this party

2008-03-28 @ 08:49:26
URL: http://emelieohlsson.blogg.se
Postat av: Ellen

Jag skulle absolut säga "My cool" med Adam Tenta. Vet ju att den är populär givetvis, men jag avskyr verkligen r'nb och hip hop, men den låten är ett enda undantag.

2008-03-28 @ 08:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0