Duktisar!

Jag trodde det skulle ta minst en vecka att få in femtio kommentarer men hej vad det gick - det tog faktiskt bara 18 timmar! Ni är så himla duktiga, tusen tack för alla gulliga, roliga och härliga kommentarer!

Rebecca som vann skrev såhär till mig (jag blev så glad att hon blev så glad så jag måste visa er):

Hejsan Mette!
Oj vad spännande, har aldrig vunnit en tävling såhär förut så det var jätte roligt att det blev just jag. Någongång ska man väll kanske ha tur? Jag har kikat runt både på din blogg och hemsida och hittat massa fantastiska foton. Just därför känner jag det mycket svårt att bestämma bild till förstoringen. Jag ger dig fria händer att välja ut någon. Däremot önskar jag detaljrika och svartvita motiv, gärna natur! Hoppas du finner vad som önskas. Tack så mycket för denna vinst, det värmer ska du veta!
Vänligen Rebecca


Så nu ska jag leta lite i arkiven för att hitta några bilder hon ska få välja mellan (vågar inte bestämma helt själv åt dig Rebecca, eftersom vi aldrig träffats :-) Jag lägger upp den senare i veckan när jag vet vilken det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0