Bästa elever

Måste göra ett tillägg till förra inlägget. Som jag skrev så har jag idag haft sista dagen som fotolärare på gymnasiet innan den ordinarie läraren kommer tillbaka från sin pappaledighet. Blandade känslor eftersom jag har en proppfull säsong framför mig och skolan tagit mycket tid, men oj som jag kommer att sakna er, bästa elever! Tänk tillbaka på när vi började - vilken lång väg ni kommit! Som Johanna sa; det är verkligen roligt att se hur ni utvecklats åt olika håll fastän ni haft samma grundförutsättningar på lektionerna.

Även resten av dagen har jag fått se massor av spännande bilder från elevernas projektuppgift och det gläder mig att de lyckats så himla bra. Hoppas att vi ses här på bloggen framöver, eller vad säger ni Petter och Mathilda? :-)

Vi ses ju på Dunkers på torsdag också, det ser jag fram emot! Då blir det guidad visning av Sally Mann-utställningen som jag lovar att berätta om efteråt.

Trevlig måndagkväll allihop!

Kommentarer
Postat av: petter

a klart man kommer kika in här ;)

2008-03-11 @ 17:28:43
Postat av: tilda

ja, haha du blir inte av med mig i första taget ;) Kära mette, du som givit mig hopp om framtiden!

2008-03-11 @ 18:47:07
URL: http://tilda90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0