Barn och barn

På dagens schema står barnbilder x 2! Först fotograferar jag Adam som är en ny liten kille, bara några veckor gammal. Han är son till Jill som, när hon inte är mammaledig har inramningsbutiken TB List & Ram i Ängelholm tillsammans med sin pappa Tony. Jill och Tony är mina absoluta favoritleverantörer (alla kategorier)! De är oerhört kompetenta och konstnärliga, och där lämnar jag alltid bilder som ska ramas in. Har jag önskemål om färg och utförande, lyckas de alltid på pricken förstå och överträffa mina förväntningar. Det är guld värt! Här hittar du butiken. Hälsa från mig :-)

På eftermiddagen blir det Sally Manns barnbilder i utställningen Immediate Family, som jag ska se tillsammans med mina fotoelever på Dunkers kulturhus. De visar också hennes landskapsbilder (Deep South) och den kontroversiella What Remains som fokuserar på död och förgänglighet. Det ska bli väldigt spännande att se Sally Manns bilder i verkligheten, hon är världsberömd och vi har alltid hört om henne på alla fotoskolor och kurser. Återkommer med recension av utställningen och sista träffen med eleverna (buhu...)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0