Yeah yeah

Nu är vi hemma från röntgen och det var precis det goda besked vi hoppats på! Det har läkt finfint så nu får jag börja träna benet igen. MEN -  fortsatt sjukskriven ända till sista JULI för minst så lång tid tar det innan jag är som vanligt igen, sa snälla doktorn. Och jag kan ju inte påstå att jag började skutta omkring precis, även om jag gärna hade velat. Bara att bita ihop och träna på alltså ;-), nu jädrar ska mina stackars obefintliga muskler i det stackars gubb-benet komma tillbaka! Oh ha vad mycket träningsvärk det kommer att bli nu, härligt.

Tack kompisar för alla hållna tummar (och tår), det funkade!

/Mette


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du snart blir bra!

2008-06-19 @ 21:52:22
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

Åh, så otroligt skönt att höra. Ett STORT GRATTIS! Träna, träna, träna på nu- och träningsvärk får man i muskler, så om du får det HAR du ju muskler: )En mycket skön midsommar önskar jag er! Kramar från Ludvika

2008-06-19 @ 22:10:25
Postat av: Marie-Louise

Vad härligt att höra att du fick så glada besked även om det kommer ta tid. Jag vill passa på att önska dig en härlig Midsommar!

Kram och var rädd om dig/Marie-Louise

2008-06-20 @ 09:31:46
Postat av: Erika Hallman

Ha en trevlig Midsommarafton!

2008-06-20 @ 10:14:20
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt att höra att det går på rätt håll med läkandet! :-)

2008-06-22 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0