Radiotips för dig som jobbar vid datorn

Jag tycker om musik i allmänhet och jag tycker om pratet i P1 - men för mycket av det goda blir jag ibland trött på. Den perfekta blandningen är P3 Dokumentär och det är dessutom så satans (förlåt men alltså!) spännande att jag knappt kan sitta still! Brrr! De som gör programmet heter Kristofer Hansson och Fredrik Johnsson, vem av dem som är speaker har jag inte lyckats klura ut, men när man vant sig vid hans röst vill sluta lyssna för att det är så otroligt bra.

På hemsidan kan du lyssna på senaste programmen och ladda hem mp3-filer med äldre program. Om du gillar det har du flera års arkiv att se fram emot i sommar :-) Programmet vann också Svenska Poddradiopriset 2007, well done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0