Hahaha så roligt, jag skrattar ihjäl mig!

Hanna B skrev om 118100 på sin blogg och det har vi väl alla talat om och undrat om det funkar... Ni vet den där reklamen att man kan skriva och fråga vad som helst? Nu har jag svaret, HAHA, det funkar!

Jag blev ju galet nyfiken förstås och skrev "Vem är Mette Ottosson?" Snabbt fick jag svaret att Mette Ottosson är svensk fotograf, född 1970 i Karlskrona, utbildad på Gotland och i Boston.

Det var ju bara halvintressant... så jag fortsatte förstås direkt med att fråga "Vem är Tim Klint?" - och då hände det grejer vill jag lova:

Tim Klint är ordförande i föreningen som sköter Båstad Skatepark och 118100 tror bestämt att han och en viss Mette Ottosson är "rätt" bekanta med varandra! Sebastian (Tims andranamn) är även 32 år gammal men ser det hellre som 25 år med 7 års extra livserfarenhet.


HAHAHAHAHAHAHAHA! Fattar inte att det kan vara så kul att någon söt och rolig liten 118100:are googlat oss men det är det, vi fnissar fortfarande ;-)

Nu har jag frågat varför Tim fick mycket roligare beskrivning än jag men det lär jag nog inte få svar på men kul var det! Har ni provat? Fick ni roliga svar?

Glad lördag önskar Mette & Tim

Kommentarer
Postat av: Julia Green

Jag måste bara prova, haha :)

2008-06-28 @ 20:39:07
URL: http://juliasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0