Gudd mååårning!

Hej kompisar!

Idag är det typiskt inför-midsommar-väder här på Salomonhög, mulet, grått och förmodligen lite annalkande regnstänk. Vill ni drömma er bort kan ni tex klicka er in här (där jag fastnade häromdagen), ser det inte gött ut? Drömmen för Mette är att ha en bostad i ett varmare land under svenska vintern, och då fotografera bröllop i varför inte medelhavs-ljus...? Just på Kanarieöarna bodde jag ett tag när jag var liten (min pappa var golftränare då) och det hade varit roligt att kolla läget nu sådär 35 år senare.

I eftermiddag åker vi till lasarettet i Halmstad för kontrollröntgen och för att träffa läkaren igen. Det vi hoppas på är att bäckenet läkt ihop så pass bra att jag får börja belasta benet och gå-träna - jag längtar! Nu kan jag väl inte räkna med att löpa hem från Halmstad direkt... vänsterbenet är tunt och lesset och ser som jag sagt tidigare ut som ett ben på en gammal farbror på sjukhus så att gå är nog inget jag gör nästa vecka precis... Men jag vill i alla fall BÖRJA!

Håll tummarna för ett bra besked, kan ni inte?

/Mette

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller både tummar och tår!!!

2008-06-19 @ 09:40:15
Postat av: Helena

Jo jag lovar att jag gör det. Hoppas verkligen att du får ett positivt besked!! Lycka till!!

2008-06-19 @ 09:40:20
URL: http://hemmyh.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Jag håller tummarna för dig! Men du kan väll säga till hur det gick så att jag kan släppa dem och slipper sitta så hela midsommar ;) Ja, idag är det typiskt inför-midsommarväder. Vi får hoppas att det blir finare på midsommar! Ha en bra dag och lycka till sen! Önskar dig en trevlig midsommar!

2008-06-19 @ 10:57:40
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

Håller tummarna för dig!

2008-06-19 @ 12:30:37
Postat av: Emma

hejsan, mycket fina bilder :)

vad har du för sorts kamera :D ?

2008-06-19 @ 16:02:40
URL: http://emmnil.blogg.se/
Postat av: Frida

Hejsan, vad har hänt med ditt bäckenben?

Jättefina bilder, så avundsjuk!

2008-06-23 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0