Ett litet klargörande

För ett par inlägg sedan skrev jag ju att vi firade igår att jag kan gå igen! That's awesome MEN jag vill bara klargöra om att det handlar om ganska begränsade avstånd - det är inte så att man skuttar upp ur rullstolen och börjar löpa omkring efter sex veckors stillasittande. Ont som f-n gör det också! Jag är fortsatt sjukskriven hela juli ut och arbetar bara 25% så hav tålamod mina kära vänner. Jag jobbarjobbarjobbar när jag är där men jag orkar inte så himla mycket och fort går det inte heller - so you're just going to bear with me for a while longer... Jag gör så gott jag kan och jobbar så mycket och snabbt som det är möjligt. Allt kommer i turordning, det lovar jag. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0