Dagens uppdrag

blir en bröllopsfotografering med tjusiga brudparet Malin & Jimmy vid vackra Burensvik strax söder om Torekov! Solen gassar så det blir till att leta skuggor.

Ledsen att det blivit så få bildinlägg den senaste tiden, jag är helt enkelt inte förmögen att arbeta som vanligt pga ridolyckan/rullstolen. Jag är tvungen att lägga den korta tiden jag jobbar på att redigera bilder från vårens alla bröllop (så att de stackars brudparen kan flytta bort från under brevlådan)!

Tror ni förstår det. Jag lovar att återkomma med full kraft så fort jag kan och då kommer ni att bli så överrösta med bilder att ni kommer att storkna och tröttna på dem, hehe. Så fort jag är på benen igen kommer jag att powerblogga som en galning!!!För dig som inte varit här tidigare finns det gott om bilder i kategorierna till vänster.

Kram allihop och ha en härlig nationaldag!

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Vill önska dig en trevlig Nationaldag själv!!/Kram Marie-Louise

2008-06-06 @ 11:54:39
Postat av: Sara

Vad har du varit med om för ridolkycka? Själv går jag på kryckor nu p.g.a av att jag ramlat av en rädd häst haha.

2008-06-09 @ 16:27:24
Postat av: * M E T T E * svarar

Sara:



Jag ramlade av en bockande häst... inte så mycket haha tyvärr men det kunde varit värre! Man får vara glad att man lever :-)

2008-06-09 @ 18:13:52
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0