Utmanad: välj sju st läsvärda bloggar!

Jag har blivit utmanad/nominerad och det här var roligt ;-), tack Emelie för den fina nomineringen!

Reglerna: Nominera 7 läsvärda bloggar och inte den blogg som nominerat dig. Orsak till detta är att det inte ska bli samma gäng som nominerar varandra.


1. JESSICA CLAIRE

min favoritfotograf från Southern California vars blogginlägg jag läser slaviskt! Hon tar fantastiska bilder och är en djä-l på att redigera :-D

2. HANNA BJÖRKSTEDT

Superduktig ung fotograf som jag oupphörligen tjatar på ska sluta sitt vanliga jobb och bli fotograf på heltid. Vilken talang! Henne skulle jag praoa hos vilken dag som helst.

3. LOTTEN

Nyupptäckt bloggare som är så rolig att man viker sig dubbel och önskar att man hade språkbegåvningen...

4. EMBRYO

Ordsnickrare med det stora hjärtat som ömmar för alla små

5. FLASH FLAVOR

Fotografen Matt Adcock och hans fru Sol Tamargo visar hur man tar suveräna bilder med blixt... a lot to learn there...

6. NEVNARIEN

Elin från Jönköping skriver rättframt, naturligt och varmt om allt möjligt. En tjej med skinn på näsan, talang för illustration, en gullig pojkvän och framförallt UTAN blogg-hybris trots massor av läsare.

7. TJUVLYSSNAT

Jag upphör aldrig att förvånas över hur roliga, knasiga, korkade och fantastiska vi människor är!



Sådärja, nu har ni lite att göra va? Det var hyvens svårt att välja sju stycken men jag tog lite av varje. Det är ett gäng till jag läser varje inlägg hos, faktiskt!

PS. Jag kan ju inte utmana alla med tanke på språket så det får räcka såhär helt enkelt ;-)

Hej svejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0