Täppt, ajaj och blixtskrälle

Hemma från ölandsresan (som var ljuvligt avkopplande och rolig, gött att komma hemifrån några dagar) blir man täppt i näsan, får ont i bihålorna och måste tampas med en havererad dator pga blixtnedslag! Smet in genom modemsladden gjorde den rackaren, för åskskydd har jag till alla kontakter. Nu börjar väl till och med JAG undra om jag hädat en gång för mycket...? Kvällen ska gå åt till intensivkurering i soffan och i morgon tänker jag vakna kärnfrisk och skutta till jobbet för att möta min datorhjälte Ola och sedan är vi på banan igen, jajamänsan!

Har massor av bilder från veckan som gått, men det tar nog lite tid innan de kommer på bloggen, tur och ordning är det som gäller och först kommer bröllopsredigeringarna. Hoppas ni har det bra och att solen har smitit hem till just DIG (för här är den då rakt inte) - vi hörs snart igen! Nästa bröllop här på bloggen blir supergulliga Heidi & Niclas!

Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Men det var då helt otroligt vad du drar på dig sjukdomar - var får du alla baciller från? ;-) (Tänker på vårens långa sjukskrivning/lunginflammation.)



Krya på dig!

2008-07-20 @ 08:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0