Johanna Form & Design, nya produkter

Är de inte fantastiska, de här barnen? Iklädda Johannas nya klädkollektion, vilket de verkar trivas i, eller hur ;-D


Pelle:





Amelia:






Johanna gör även en hel mängd produkter som jag (som är pappershandelsTOKIG, kan knappt gå in i en sån butik utan att shoppa ihjäl mig) tycker är underbara:










Detta är bara ett litet urval av allt det nya som redan finns och snart kommer att finnas på hemsidan, i hennes butik och hos hennes återförsäljare. Besök henne gärna på nätet eller på Köpmansgatan i Båstad!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åååååhhhh så söta! Vart sa du att man kunde beställa de små liven? I bokhandeln? :o)

2008-07-10 @ 13:52:52
Postat av: Emma

hejsan ,

vilken duktig fotograf du är !

jag vill oxå bli fotograf & lika duktig som du & emelieohlsson, ni är verkligen suuuper bra på att ta kort , ha en underbar dag & kväll



många kramar , emma

2008-07-10 @ 14:34:13
URL: http://emmmmaasj.blogg.se/
Postat av: Ullis

Åh, Mette, vilka härliga bilder! Vilka extremt charmiga barn dessutom. Amelias ögon är ju bara helt obetalbara! :)

Gillar placeringen av produkterna framförallt på sista bilden! Det där korta skärpedjupet gör sig finfint där tycker jag!

2008-07-10 @ 20:25:39
Postat av: Mysmasken

Haha, bara älskar lilla godbiten i barnstolen. Äsch, båda två är ju ursöta. Jättefina foton!

2008-07-10 @ 20:38:45
URL: http://www.mysmasken.se
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Åhh barnen är så söta! Och Johannas produkter gillar jag verkligen! Ha en trevlig fredag!

2008-07-11 @ 08:14:11
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Jossi

Hahah så gullig :D

2008-07-15 @ 21:00:17
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Sara

Oj oj va tiden går nu är dom minsann snart fyra år och har blivit så stora;) Letade reda på dig igen då jag har fått en liten tjej till och funderar på ett familje foto... ha det bäst/// Sara



Amelias Mamma :)

2011-05-07 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0