Woohoo!

På de två månader jag haft bloggen har ni varit 5 170 unika besökare här! AMAZING, som jag skulle sagt om jag bott kvar i Boston! Ni kanske inte vet det, men jag kollar statistiken och kommentarerna flera gånger om dagen, haha, är helt statistikberoende. Det är som en drog. Eller kanske bara skönt att veta att ni är där ute!

Jag blir jätteglad för precis varje kommentar ni skriver, så gärna fler av dem! Det är för dig jag skriver och visar bilder, så - vad du vill se och läsa mer av? Bröllopsbilder, barnporträtt, produktfotograferingar konstbilder, fototeori, mitt liv, djur...? Berätta!

Nu är jag också officiellt tillbaka på jobbet efter sju veckors sjuka (helt ofattbart, jag förstår inte hur det är möjligt att vara krasslig så länge i något som inte är obotligt, fniss) så framöver mer frekvent bloggande från mig!

Hälsningar en fredagsglad Mette

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill se porträttbilder! =)

2008-02-23 @ 12:28:23
URL: http://emelieohlsson.blogg.se
Postat av: Linda

Jag vill se bäbisbilder och magbilder!

2008-02-23 @ 18:38:04
Postat av: Nina

Jag vill se Julia-bilder ; ) Hehe, skojar bara, men gutt att du är frisk igen, spättan!

2008-02-24 @ 21:21:41
Postat av: Linda i Australien

Hej, ser garna lite mer brollop o barnportratt...langtar hem nar man ser de skanska omgivningarna...

2008-02-26 @ 06:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0