Gissa bilden!

Ny kategori, som jag hoppas får er bästa besökare att kommentera mera (det känns lite ensamt ibland) plus att jag får chans att visa mina älskade detaljbilder. Jag är helt tokig i detaljer, det är det roligaste jag vet att fotografera.

Vi börjar med en lätt, eller hur? Vad tror du att bilden här nedanför föreställer?

Klicka på Kommentarer längst ner i inlägget och skriv din gissning. Du får pluspoäng om du gissar var den är fotograferad :-)

Svar kommer i morgon...



image206

Kommentarer
Postat av: Madde

Wow vilken cool bild! Jag tror att det är en svans från någon typ av ödla.. i ett akvarium?

åh du e så fantastiskt duktig! OTROLIGT vackra bilder du har. jag är ofta inne på din blogg men är lite dålig på att kommentera. ska bättra mig!

2008-02-29 @ 19:38:22
Postat av: Madde

Glömde fråga.. Om man är nybörjare men har "öga för bild" och vill gå från kompaktkamera till en digital system, vilken kamera rekomenderar du då?
och vilket märke?

2008-02-29 @ 19:40:50
Postat av: Eva Hagbjärn

Hej igen!
Ja, vad kan det här vara för något?
Jag gissar på att det är svansen på en leguan och att du har fotat den på Halmstads eller Helsingborgs Tropikarie.

Hälsn. Eva

2008-02-29 @ 19:47:51
URL: http://evafromsweden.blogspot.com
Postat av: Ullis

Sjuk och uttråkad Ullis gissar på leguansvans nånstans i Spanien!?

2008-02-29 @ 20:06:11
Postat av: Barbamorsan

Skaldjur av något slag...kräftstjärt?

2008-02-29 @ 22:26:31
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Postat av: * M E T T E *

Vilken fart på kommentarerna, ROLIGT! Ska bli skoj att publicera bilden som visar vad detaljen föreställer i morgon :-)

Madde:

Jag tycker Canon eller ännu hellre Nikons system runt 8-10 000 kr är bra kameror om man vet att man vill satsa på foto. Hör i din fotoaffär om de har paketpriser med olika objektiv! Vad använder du nu? Och vad vill du göra med din kamera - vilken sorts bilder tycker du om att ta? Det gläder mig att du tycker om mina bilder, värmer i hjärtat!

2008-02-29 @ 23:19:47
Postat av: Julia Green

Du är bäst på att fotografera Mette ! Älskar verkligen dina bilder. Jag tor att detta kan vara en krokodil ? En liten... Eller en leguan :D
Hm... Knepigt värre :P

2008-02-29 @ 23:40:10
Postat av: Lisa

en krokodilsvans gissar jag på!

2008-03-01 @ 11:20:38
Postat av: Linda

En waran, men inte på komodoöarna väl? Vore iallafall häftigt att åka dit, finns nog en hel del att fotografera.

2008-03-01 @ 12:53:32
Postat av: Madde

Hej igen Mette!
Vad glad jag blev att du tipsade om kamera. Jag har just nu bara en kompaktkamera som jag nöter på hahah, en Leica-Lumix.
Jag
vill nog inte bli yrkesfotograf men jag skulle vilja ha något att utvecklas med, men samtidigt vara hyfsat enkel att förstå. Jag tycker mest om porträtt och "ögonblicks"- bilder =)


Ska bli spännande o se vad bilden föreställer! Ha en bra dag/Madde

2008-03-01 @ 15:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0