Haha! Grattis knektaskrälle!

Herr Peter Lindelöf är en riktig upplänning som brukar försöka påstå att vi skånska snapphanar kanske inte alltid har lika många mohikaner i kanoten. Fniss. Men nu byter han säkert åsikt eftersom han är...

...VINNARE I UTLOTTNINGEN!

Grattis Peter!

(vill ni titta på honom i regnskog kan ni klicka här)



Stort tack till alla övriga tävlande, kul att ni är så snabba och på hugget. Bättre lycka nästa gång!


PS. Bilden finns i fler ex om ni tycker om den, bara att beställa enligt instruktioner här. Extrapriset gäller endast idag och i morgon, därefter ordinarie.

Kommentarer
Postat av: Peter "Knektaskrället" Lindelöf

Yiiaahaaa! Vad kul.



Nog tror jag att ni har alla kanoter i mohikanen alltid. Frågan är ju bara om kanoten är funkar i lite mer livliga vatten;) Trevliga är ni i alla fall....



Jag hoppas jag får hämta priset personligen...om jag törs.....

2008-12-11 @ 20:51:19
Postat av: * M E T T E * svarar

Knektaskrälle:



Haha! Jag ser framför mig hur vi sitter och hukar i kanoten, livrädda för det forsande vattnet runt omkring. Näää... Det låter fint med avhämtning! Jag lovar att bjuda på kaffe - har hört att det livar upp på övervåningen om man är lite seg i kolan ;-)



PS. Äntligen har namnet fastnat, härligt!

2008-12-11 @ 20:58:07
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0