Spännande!

Som jag skrivit tidigare har jag planer på att utöka verksamheten en del under 2008-2009 med bland annat en webbshop, och det är SÅ spännande! I shopen kommer ni att hitta mina bilder (förstås) i olika varianter men också produkter som har med foto i övrigt att göra.

Jag kommer säkert att vilja testa sortimentet på er läsare först, för att höra vad DU skulle vilja se i shopen och vad du tycker är bra funktioner/service/tjänster, det är ni väl med på, eller hur? Om jag känner mig själv rätt blir det säkert lite priser till utlottning bland er som deltar :-)

Har du idéer eller önskemål redan nu är du självklart mycket varmt välkommen att kommentera!

Har du hittat en webshop som du tycker fungerar utmärkt, eller kanske inte så bra? Tipsa gärna! Vad var det som var bra/mindre bra? Maila mig gärna på [email protected].

Tack gullisar ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela

Gud vad spännande med en webshop :D

2008-08-18 @ 16:21:17
URL: http://michaelalundgren.webblogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

Jag älskar vackra album, vackra papper, vackra kort (vilket inte lär bli något problem för dig att fixa), häftiga kort med häftiga kuvert (beställde genomskinliga häromdagen), canvastavlor, musmattor med fina motiv och fina almanackor.

2008-08-18 @ 17:35:17
Postat av: Annika

Webshop. Det låter som en kul och inspirerande grej. Jag kommer säkert att titta in än fler ggr än jag gör nu. Lycka till.

2008-08-18 @ 19:14:46
Postat av: Ebba

Superspännande med webshop, håller med "Linda i Ludvika" helt och hållet ang innehållet!

2008-08-19 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0