Jesterdej's risallt

Nä förlåt, ska sluta med min tramsiga svengelska snart - kan inte låta bli att få dessa knasiga stavningar i huvudet bara!

Igår undrade jag hur många unika besökare vi kunde komma upp i med tre bloggade bröllop: 347 st blev det! Inte illa!

Jag hann också se att jag låg och svajade på plats 17 på Bloggtoppen för Fotobloggar men idag på morgonen halkat ner till plats 20 (vilket för den delen också är hur roligt som helst!). Jag jagar vidare i min Quest For Nevnarien, haha, nä det klarar jag aldrig Elin, du ligger sååå långt före!

Idag håller jag tummarna för inte allt för mycket nederbörd, familjeporträtt på schemat.

Ha en bra dag!

/M

Kommentarer
Postat av: Lina

vilka otroligt vackra bröllopsbilder du tar!!

2008-08-12 @ 11:18:39
Postat av: Maria H

Jag tycker att du ligger högt på Bloggtoppen för fotobloggar, om man betänker att du faktiskt har varit sjuskriven en längre tid och ändå har kunnat hålla din placering. Nu när det börjar komma in bilder igen på din blogg så klättrar du säkert uppåt på listan.

Lycka till!

2008-08-12 @ 14:20:02
URL: http://miafoto.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha du kommer, Mette, va så säker :) Jag hade bara flax som kom i rätt tid med mina illustrationer, som gav mig ett sånt lyft ;)

2008-08-12 @ 22:19:08
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0