Vilken härlig helg!

Solen sken, mamma var på besök och vi kunde fixa i trädgården hela dagen igår (utom en liten paus för regn). Jag har dessutom fått den Stora Äran att vara medlem av svensktoppsjuryn i fyra veckor - och finns det något bättre än Svensktoppen från en liten radio i solen en varm dag?


image384


Dessutom fick vi presenter från New York där mamma precis varit och hälsat på min bror och hans familj. Jag hade förstås önskat mig lite special, tex världens godaste Hot Sauce till Buffalo Wings:


image385


Men den bästa presenten (som faktiskt gjorde mig väldigt känslosam, all saknad av USA kom över mig när jag såg den - börjar nog bli gammal och sentimental, haha) var en polaroid transfer av fotografen Ayhan Kay på Studio Manhattan som föreställer Brooklyn Bridge:


image386
Original art work: Ayhan Kay, Studio Manhattan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0