Sådärja!

Nu har jag fått in 25 frågor på det här inlägget! Som ni kanske minns lottar jag alltså ut en förstoring (18x24 cm) varje gång 25 (50, 75 och 100) uppnås. Min högst ovetenskapliga lottning gick den här gången till så att jag bad Tim säga ett nummer mellan 1 och 25 varvid han sa 12 och det betyder att vinnaren är...

...EMELIE OHLSSON!


Grattis tjejen, jag vet nog redan vilken bild du vill ha, den här eller?





Jag vill också passa på att tacka alla som har skickat in sina frågor, det är jätteroligt och skriv gärna fler! När ni uppnår 50 lottar jag som sagt ut en bild till :-) Fler svar kommer snart.


PS. När jag ändå pratar om Emelie vill jag gärna tipsa särskilt om hennes fotoblogg för er som inte hittat dit ännu - hon är en av mina elever från fotokursen på Akademi Båstad och har utvecklats jättemycket under och efter kursen! Roligt att se och följa sina elever efteråt också. Snart får ni nog också se bilder på Emelie själv här på bloggen, fotografering planerad någon gång den närmaste månaden eller så!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig lördagskväll! ♥

2008-04-12 @ 18:30:27
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Emelie

ÅÅÅh jag som aldrig vinner! Gud vad glad jag blir :D Ja jag älskar den bilden! Och tack för det fina berömmet, du är så gullig! Och vi är jätte förväntansfulla inför fotograferingen!

2008-04-12 @ 20:41:33
URL: http://emelieohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0