Ojojoooooooooooooooooooooj

vilket härligt heldagsbröllop jag har varit på! Vän av ordning som jag är (eller för mina kunders skull) får tyvärr både jag och ni vänta ett tag innan jag kan visa bilderna eftersom jag tar alla redigeringsjobb i tur och ordning och det ligger några före. De är förstås också lika roliga, men man är alltid extra hypad precis efter en fotografering! Dagens uppdrag ska resultera i minst 200 bilder, vilket betyder sådär i runda slängar 40-50 timmars redigering om slutresultatet ska bli som Petnoga Mette vill!

Om det är någon av er som försökt maila mig igår är det högst troligt att mailet försvunnit ut i rymden för evigt - snälla snälla skicka det igen, nu ska nämligen allt ska vara på plats och fungera igen med webhotellsflytten, hurra!

Nä, nu är det fredag...

Kram på er, ha en härlig helg fast vi hörs väl innan måndag :-)

Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

Trevlig helg du också. Vilket härligt jobb du har- du får gå på bröllop nästan varje helg!

2008-04-19 @ 15:53:01
Postat av: * M E T T E *

Jag vet! Fest, lyx, glitter och glamour är min melodi :-)

2008-04-19 @ 15:56:40
URL: http://mettesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0