Oh hjälp!

Jag har just hittat en ny favoritbutik på nätet! Har letat ihjäl mig efter min favoritpenna Uniball Signo Sparkling Gold och fick till slut i rätt person på agenturen här i Sverige. Han tipsade mig om nätbutiken Kinn i Höganäs och herre min JE vilken köplust jag fick! Älskar konstbutiker av alla de slag, kan gå omkring i timmar och planera vad jag vill göra.

Just nu ska jag i alla fall nöja mig med mina guldpennor om de kan ta hem dem åt mig. Det bästa med just den här är att den faktiskt skriver i guldfärg, och inte med den där hemska gröna tonen som de flesta andra guldpennor har nuförtiden. Håller tummarna, för min är nästan slut!


image339

Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

Det är så himla kul med pysselsaker. Har ett projekt att göra en skrapbook (egentligen flera), så jag har samlat papper, stämplar, stansar och annat i flera år. Detta ligger i en låda, och det verkar som om det kommer att stanna där. Det är fortfarnde lika roligt att samla på saker som kommer att passa, men tiden räcker aldrig till att börja med själva boken....men drömmen finns iallafall.

2008-04-05 @ 16:18:14
Postat av: Jenny

Hittade du pennor?

Jag vet ett ställe som har dessa.

2008-08-12 @ 13:25:33
URL: http://www.jennysandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0