Dagens planering

Idag åker jag först till Helsingborg för att fotografera Felicia igen! Hon är nu två veckor gammal och det ska bli roligt att se hur hon vuxit. Storebror Elias ska också vara med den här gången.

Efter det blir det lunch hemma och sedan MASSOR av redigering, har flera jobb som ska göras färdiga den här veckan och det tar sin tid!

Tills vidare hoppas jag att den tunga grå himlen lyfter och flyger bort till förmån för sol och klarblå dito istället... vågar väl inte hoppas på att vädret är så jättemycket bättre i Hbg än det är här men man vet ju aldrig.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

Igår var det ett helt underbart vårväder här i Dalarna. +10 grader och strålande sol! Jag blev alldeles svettig när jag var ute och gick med Anton i barnvagnen. Det är så svårt att klä sig när det är vår. Vinterjackan är för varm, sommarjackan är för kall...Men det är så underbart när solen är så varm. Jag blir så gärna svettig!

2008-04-02 @ 16:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0