Come back!

Blogg Esse har legat nere sedan i lördags natt för att de skulle göra ett plattformsbyte - det visade sig efter 47 timmars stängning att den nya plattformen hade för många problem och de har nu gått tillbaka till den gamla. Nästa gång ska jag försöka förvarna i god tid :-)

Längre inlägg hoppas jag kunna skriva senare idag, det är fortfarande segt eftersom de nu släpper på 75 000 bloggar igen och alla har skrivabstinens men jag återkommer så snart jag kan. Har du skrivit en kommentar under helgen är det förmodligen så att den inte kommit fram - skriv gärna igen i så fall!

Idag har jag först brudparsmöte och sedan kommer en fotografkollega och visar sina bilder. Ha en bra tisdag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0