Tusen tack!

Jag vill börja med att tacka alla er som skickat in bidrag till tävlingen - så otroligt fina, härliga, roliga och underbara berättelser! Vilken värme och omtanke som har lyst igenom era historier! Det gläder mig mycket.

Det har varit roligt men också enormt svårt att välja ut tre finalister. En del av bröllopen gällde datum då jag redan är bokad. De som var kvar skulle sorteras, funderas igenom, sorteras igen och funderas lite till... Jag har vänt och vridit både upp och ner och fram och tillbaka! De tre som nu återstår är par som jag tror skulle ha mycket glädje av att vinna, av olika anledningar.

Återigen stort och varmt tack för alla bidrag! Jag önskar er alla lycka till med de härliga förberedelserna, och förstås fantastiska bröllop med mängder av fina fotografier!

Bästa hälsningar,

Mette

PS. För dig som gifter dig 2009, håll koll på bloggen vid den här tiden nästa år också, tror att det kanske blir en favorit i repris :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0