Sprillans!

Välkommen till sprillans nya Mettes fotoblogg! Det ska bli så roligt att kunna visa er fler bilder än vad som annars får plats på hemsidan (www.mettesfoto.se). Jag ser verkligen fram emot att berätta om mina uppdrag och alla härliga personligheter jag får träffa när jag jobbar. Väldigt spännande blir det förstås också att höra vad ni tycker om bloggen, bilderna och vad ni har för idéer om vad ni vill se här!
 
Vi ses!   /Mette



(Den vanligtvis ganska motvilligt
förevigade fotografen har här fastnat
på bild under ett bröllopsuppdrag i
Köpenhamn, foto: Tim Klint)

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj vilka fina foton du har på heddern.
Ha de så bra och lycka till!
Kram Louise

2007-12-04 @ 19:58:19
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: meta ottosson

Vilken fin blogg! Jag är stolt över att få vara din mamma!

2007-12-05 @ 09:34:41
Postat av: Eva Hagbjärn

Jättefin blogg! Lycka till!

Kram Eva

P.S. Hälsa Tim =)

2007-12-06 @ 19:48:15
URL: http://evafromsweden.blogspot.com
Postat av: Linda i Ludvika

Så himla roligt att få titta på dina fina fotografier. Längtar till våren då vi hoppas du kan fota den lilla som än så länge är i magen!
Lycka till1

2007-12-07 @ 21:21:35
Postat av: Anette Ohlsson

Vilka härliga bilder! Man kan inte tro att du fotat brudapar i bara 4 år, jättebra! Tack för en trevlig sida, ser med spänning fram emot resultatet av tävlingen ;)

Mvh Anette

2007-12-17 @ 19:26:37
Postat av: Angelica Leviste

Hej Mette!
Vilken härlig blogg du fixat upp :)
Det va länge sen vi träffades sist, och saknar dig jätte mycket!

Kramar Angelica

2007-12-26 @ 19:54:32
URL: http://angelicaleviste.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0