Bröllopsfotograf Båstad // Grevie kyrka: Jannica & Thomas

Den 6 oktober gifte sig Jannica och Thomas i den nyrenoverade Grevie kyrka här på Bjäre. När jag klev upp den morgonen kunde jag knappt tro mina ögon, vilken brittsommar! Vi började fotograferingen nere vid Segeltorpsstrand, där skogen och sanddynerna passar perfekt till bröllopsbilder.


Vackra Jannica:


image54


...och lika tjusiga Thomas:


image55

Solen var varm och ljuset föll in från havet där vi var under en stor tall i strandskogen:


image56


Den här bilden kommer att vara en favorit länge, jag tycker den är rörande på något sätt:


image57


Också en favorit, färgerna och detta goa brudparet är en toppenkombination:


image58


Några detaljer:


image65


Från kyrkan är jag bara tvungen att visa världens gulligaste ögonblick:


image59


Jannica skrattade och grät samtidigt efteråt (eller ja, både före, under och efter tror jag), hon var tvungen att leta upp reservnäsduken (bild nr 2):


image60


image61

Färden från kyrkan skedde i en gammal men MYCKET vacker och välskött Ford:


image62


image63


image64


Tack Jannica och Thomas, hoppas att vi ses snart igen! Hur blev det egentligen med namnbytet sedan...?

Kommentarer
Postat av: Jannica Erlandsson

Hejsan Mette
Måste ju bara skriva lite nu när det är vi på bilderna.
Men jag måste nog säga att jag tycker att vi var väldigt fina,, :-), får man tycka det själv...??
Ja, vilket väder vi hade, det hade regnat i veckor om inte månader och så blir det bara så bra, knappt man tror det, faktiskt.
Och jo jag grät nog mest hela tiden, tror jag. Måste bara berätta att när Thomas skulle torka mina glädjetårar i kyrkan så DROG han på pappret över halva kinden kändes det som, då viskar Thomas systerson som är 11år att man kaninte dra pappret så man måste " dutta ", tyckte bara det va gulligt sagt.
Nu är det förresten Herr och fru Erlandsson.

2007-12-13 @ 19:17:17
Postat av: Pernilla Söderkvist

Hej Mette!

Vilka underbara bröllopsfoton. Det är nästan så man får lust att slå till... Haha!

Skulle bara tipsa dej om att hålla utkik i tidningen på måndag... Jag tror att du kommer att hitta någon du känner där. :)

Ha en trevlig helg! Själv ska jag jobba. :)

Kraaam

2007-12-14 @ 17:29:25
Postat av: Eva Hagbjärn

Vilka HÄRLIGA bilder!

Eva H

2007-12-14 @ 21:51:30
URL: http://evafromsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0