Familjen Erson

Första gången jag träffade Anneli och Tobbe var för två år sedan, inför deras bröllop. De gifte sig på nyårsafton 2005 i Härslövs kyrka. Det var en riktig vinterdag, jättekallt och snö, men solen var faktiskt framme ett par gånger! Anneli och Tobbe var tappra trots kylan och stod fast vid sin plan att fotografera utomhus. Efter vigselceremonin blev det fackeltåg mot festlokalen (ni kan se på Tobbe på den nedre bilden att det var ganska många minusgrader).


image29


316006-19


För några veckor sen träffades vi igen på familjens lilla hästgård för att fotografera son nr två, Emil 8 månader. Han är en skön liten kille med nära till skratt:


316006-20


316006-25


316006-26


316006-21

Precis innan jag klev in genom dörren, slog äldste sonen Ludvig hakan i sänggaveln. Han kom tillbaka väl omplåstrad från vårdcentralen så vi tog några bilder på honom också:


316006-24


316006-23


De söta bröderna är goda vänner...


316006-27


... även om det nog inte alltid är helt lätt att vara storebror:

image30

Min favoritbild är nog ändå den här med familjen i fullt kaos, alla stretar åt olika håll när vi försöker koordinera ett familjeporträtt och Anneli bara skrattar!


316006-22

Att få följa en familj genom livet är en ynnest i mitt yrke, och något av det roligaste - jag blir lika glad varje gång. Tack Anneli & Tobbe för den här gången, vi ses igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0