Busar x 4

En riktigt grå dag i november fotograferade jag familjen Lång & Eriksson i Killebäckstorp för ett julkort - och vilka färger det blev! I den här familjen är det inte bara shettisen Busen som är en spjuver, glimten i ögat har de allihop...


Rebecka och Busen myser:

image5


image6


Härliga Rebecka i pappas keps:

image7


Hela familjen, bildpose bestämd av Rebecka som är mycket stolt över sina föräldrar:

image8

Tack gulliga ni för ett roligt uppdrag och för att jag får använda era bilder i bloggpremiären!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Lindelöf

Åh, kan inte låta bli att kommentera hur fantastiskt fina jag tycker bilderna med Rebecka och hästen är! Vilken kärlek bilderna utstrålar!!!

2007-12-09 @ 20:58:13
Postat av: Rebecca

Vilka otroligt underbara bilder du tagit. De ser ju så levande ut. Verkligen ett fint minne att ha hela livet!! Hoppas jag vinner så att jag också kan få ett sådant livsminne :-)

2008-03-25 @ 12:25:21
Postat av: Hanis

Fina bilder! :)

2008-03-26 @ 19:36:25
URL: http://hanisbananis.blogg.se/
Postat av: Linn'

åh vad underbara bilder !

2008-10-22 @ 14:16:21
Postat av: Hanna

Åh flickan och hennes häst. Så magiskt förtrollat gulligt.

2011-11-19 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0