Album, album överallt - valborgserbjudande!

I slutet av veckan ska jag beställa hem en ny omgång album av Noci & Newbury och boxar Havana (se bilder i länkarna). Har du tänkt dig ett album inom det närmaste vore det toppen om du mailar din beställning till mig nu, så kan jag ta det samtidigt. Dessutom ett erbjudande som gäller tom fredag 30 april:


*******************

KÖP 2 ST NOCI-ALBUM OCH FÅ ETT TREDJE FÖR HALVA PRISET!
REAPRIS FÖR TRE ST: 1250 kr (alt. 875 kr)


Ordinarie pris för tre st: 1500 kr (alt. 1050 kr).
Det lägre priset inom parentes gäller om du samtidigt beställer 10x15-bilder för att fylla albumen
.
Albumet Noci har plats för 24 st bilder.

*******************

Kan ej kombineras med andra erbjudanden och kan ej heller utnyttjas för presentkort. Ev. frakt tillkommer enligt postens portotabell.

Kom ihåg att skriva albumfärg, och vilken bild du vill ha till framsidan.

KLICKA HÄR FÖR ATT SE FLER BILDER.








Beställ via mail till [email protected]!



Kommentarer
Postat av: Diana

haha, jo, jag börjar bli bra på det nu! ;) Förresten, har din vinst kommit fram? De andra som vann har nämligen inte fått sina vinster fick jag reda på igår, så får väl skriva och puscha på Apoteket lite! =P Hoppas att du har det skönt i vårsolen. KRAM

2010-04-24 @ 18:12:05
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0