Album: Fairfield + box Havana large

--- För aktuell album-prislista, vänligen maila mig på [email protected]! ---


2009 har jag tagit hem en ny, amerikansk albumkollektion och jag fullkomligt älskar dem! Efter att ha letat länge är jag nu verkligen nöjd :-) De finns i olika storlekar och färger och jag presenterar dem i olika inlägg här på bloggen.


FAIRFIELD

Fairfield-albumen (23x27 cm) har plats för 40 st bilder i storleken 13x18 cm. På framsidan finns en "cut-out" med plats för en kvadratisk bild (6,5 x 6,5 cm). Albumryggen hålls ihop av ett band som knyts till en rosett. Du kan enkelt plocka ur sidor eller fylla på, det finns refiller med 10 blad i varje.

Fairfield är toppen som bröllopsalbum, morgongåva eller som ett större familjealbum än Noci.

(för mindre storlekar, se Brooklyn-albumen här)

Här kommer ett gäng bildexempel!


Färg sage (se alla färger i färgkarta längst ner):














Färger från vänster - svart, platinum, choklad, elfenbensvit, sage
(se alla färger i färgkarta längst ner):











Bladen i albumen är antingen elfenbensvita eller svarta, beroende på vilken albumfärg du väljer (men går också att skifta genom att byta ut mot refiller).

Fairfield-färgerna (obs - färgerna byts ut med jämna mellanrum, vänligen fråga efter aktuella färger!):

Chartruese - mango - röd - choklad - svart - platinum - ocean - ivory - lake - sage - camel - ruby/mandarin







HAVANA LARGE


Till Fairfield finns en box, Havana Large (25x32x7 cm) där du får plats med ett eller två album. Även på boxen finns plats för en liten bild (4,5x6 cm).

Boxfärg svart:





Albumfärg elfenbensvit, boxfärg platinum:









Havana-färgerna:

1. svart   2. röd   3. platinum   4. choklad






Några tillägg:

  • Album och boxar är beställningsvara, leveranstid 2-10 veckor men jag har ibland enstaka exemplar hemma så då kan det gå snabbare.
  • Vänligen observera att färgerna kan skifta en aning i verkligheten mot hur de visas på just din skärm.
  • Alla album och boxar kan du även köpa separat av mig och sätta in bilderna själv (tex om det var längesen jag fotograferade er, eller om ni fotograferat er hos någon annan fotograf).


--- För aktuell album-prislista, vänligen maila mig på [email protected]! ---


RSS 2.0