Album: Brooklyn + box Havana medium

 
--- För aktuell album-prislista, vänligen maila mig på [email protected]! ---


2009 har jag tagit hem en ny, amerikansk albumkollektion och jag fullkomligt älskar dem! Efter att ha letat länge är jag nu verkligen nöjd :-) De finns i olika storlekar och färger och jag presenterar dem i olika inlägg här på bloggen.


BROOKLYN

Brooklyn-albumen (11,5x17,5 cm) har plats för 24 st bilder i storleken 10x15 cm. På framsidan finns en "cut-out" med plats för en kvadratisk bild (4,7x4,7 cm).

Du kan själv välja att ha bilderna i insticksfickor (som är löstagbara) eller om du vill klistra in bilderna. Perfekt till tex barn- och familjeporträtt, julklappsalbum eller ge bort som present till föräldraparen när ni gift er!

(för större storlekar, se Fairfield-albumen här)


Bildexempel Brooklyn:

Färg elfenbensvit (se alla färger i färgkarta längst ner):









Finfint rosettband:





Färger från vänster - svart, sage, camel (tyvärr utgått ur sortimentet), choklad, elfenbensvit (se alla färger i färgkarta längst ner):











Bladen i Brooklyn-albumen är alltid elfenbensvita.

Brooklyn-färgerna:

Oftast finns chartreuse - mango - röd - choklad - svart - platinum - ocean - ivory - lake - sage. Ibland finns också rosa och lila. Fråga alltid först eftersom det ibland skiftar och vissa färger utgår.





För att kunna samla dina Brooklyn-album på ett bra sätt, finns en tillhörande box, Havana Medium (14x20x26 cm) där du får plats med ett flertal album. Även på boxen finns plats för en kvadratisk bild (5,5x5,5 cm) .


Boxfärg choklad:









Plats för många Brooklyn-album (eller annat man vill ha i den):








Havana-färgerna:

1. svart   2. röd   3. platinum   4. choklad






Några tillägg:

  • Album och boxar är beställningsvara, leveranstid 2-10 veckor men jag har ibland enstaka exemplar hemma så då kan det gå snabbare.
  • Vänligen observera att färgerna kan skifta en aning i verkligheten mot hur de visas på just din skärm.
  • Alla album och boxar kan du även köpa separat av mig och sätta in bilderna själv (tex om det var längesen jag fotograferade er, eller om ni fotograferat er hos någon annan fotograf).


--- För aktuell album-prislista, vänligen maila mig på [email protected]! ---



RSS 2.0